Få Google Analytics 4 vimplementering från oss till priset av 500 € + moms
Tjänsten inkluderar installation av spårningskoden och driftsättning av mätningspaketet. För installationen behöver våra experter administratörsrättigheter till:
Er befintliga Google Analytics-konto
Antingen Google Tag Manager eller er webbplats för att installera spårningskoden
Vid GA4-implementeringen går våra experter igenom er webbplats och ger rekommendationer för eventuella ytterligare åtgärder, såsom:
Bygga, reparera eller flytta konverteringsspårningar
Eventuella ändringar på webbplatsen om den inte uppfyller kraven för GA4
Utveckla köpsträckor och besökarflöden
Vi erbjuder även andra digitala marknadsföringstjänster som sökmotoroptimering eller betald annonsering. Eventuella tilläggstjänster och arbete utförs alltid baserat på en separat arbetsuppskattning.
Tveka inte att kontakta oss via e-post på [email protected] eller genom bifogat formulär!
Anpassa webbplatsens innehåll i olika stadier av kundresan
Genom att personifiera innehållet på din WordPress-webbplats kan du stödja kundens resa från att väcka intresset till att bli en lojal kund.
- Medvetenhet: Personalisering är redan möjlig när det inte finns mycket tillgänglig information om webbplatsbesökaren: till exempel baserat på plats eller språk.
- Utvärdering: Skapa attraktivt kampanjinnehåll för dig som funderar på ett köp.
- Köpbeslut: Introducera ditt urval för din nya kund och skapa innehåll som engagerar kunden mer i ditt företag.
- Lojal kund: Du kan visa exklusivt innehåll för dina mest lojala kunder, som mer information om kommande nya produkter..
Hur kan jag anpassa innehållet på min webbplats?
Du kommer snart att kunna anpassa ditt WordPress-webbplatsinnehåll per besökare baserat på de segment du definierar i marknadsföringsautomationsplattformen LianaAutomation.
- Du kan skapa exakt så exakta segment som du vill i LianaAutomation: till exempel aktiva kunder eller personer som använder en konkurrents produkt.
- För att definiera segmenten kan du använda andra system integrerade i LianaAutomation, såsom CRM eller ERP.
- Segmentdata överförs automatiskt till WordPress och varje segment kommer att se en webbplatsvy som du har anpassat för dem.
- Du kan också A/B-testa innehållet och analysera resultaten baserat på konverteringar.
Dessa automatiseringsfunktioner kan du redan använda i WordPress
Vi utvecklar ständigt integrationen av WordPress och marknadsföringsautomationsverktyget LianaAutomation. Du kan redan dra nytta av dessa funktioner:
- Formulär: Segmentera kunddata som erhålls från formulären på WordPress-webbplatsen och gör automatiseringar baserat på formulärdata.
- Webbplatsspårning: Segmentera och gör automatiseringar baserat på webbplatsbesök.
- WooCommerce: Segmentera och gör automatiseringar baserat på beställningsdata för onlinebutiker.